Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Mysig söndag

Kategori: Anletsdrag

igår fick jag hjälp i tvättstugan av tigger som smög runt och jamade :-)
Jag börjar anta att Tigger & Gösta accepterar varandras sällskap..  så söta ;-)


min lilla bus däremot, tronar helst ensam i soffan.
tyvärr verkar min blogg lite efterbliven och tillåter mig inte att ladda upp bilden på busis ihopkurad i soffan,
jag försökte ladda upp dem genom photobucket, men det ville sig inte där heller.

här är iaf direktlänken till bilden:  http://i262.photobucket.com/albums/ii88/Mannamod/busis.jpg


/mvh

Kommentarer

  • Karolina säger:

    Awwww, vilka sötisar, särskilt din lilla svartvita kissekatt.



    Hoppas allt är väl med dig, kram från faster K.

    2009-03-23 | 19:17:16
    Bloggadress: http://fridakarolina.blogspot.com/
  • mams säger:

    Oi! min vackra kisse ju! men vad skådar mitt norra öga? Vad har du för datum på digitalkameran? 0,o

    :D kram på dig min son

    2009-04-01 | 10:19:08
  • den anonyma, som svarat tidigare.... säger:

    hej,.

    jag råkade radera ditt svar, det kom ju till skräpposten....:) där jag inte tror det hör hemma- fattade för långsamt....

    var snäll skriv igen! det kan hjälpa. kram o tack framför allt.

    2009-04-13 | 13:54:13

Kommentera inlägget här: