Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

In.Dust.Trial

Kategori: Anletsdrag

 
Smog. Aska. Svartnad betong. Heißen Sie willkommen zu wunderwelt
 
Punkten vi nått bekräftas i vår industrialism
Det speglar vad som valts att avancera i oss. När tystnaden är starkare än ord.
Kanske är det dags att öppna ögonen och se vart vi är påväg.
 
Alla kan inte blunda för att det ska bli bättre.
 
Det är aldrig försent, men det är heller ingen annan som ställer sig upp i ditt ställe.
Det finns inte alltid någon annan som tar smällen, som står upp för vad som är rätt.
 
jag säger som Ben McLeish
 
"I refuse to live in a society like this.
I refuse to sit on top of the 10% of this world
standing by while bilions of mirror images of myself suffer and die
for no good reason other than profit and artificial boundaries.
 
No longer will i quietly tolerate the suffering of almost all of the only
race i am a member of on the only planet in the known universe that i can presently inhabit.
 
I do not accept that this is as good as it gets. This is as bad as it gets.
We need to roundly reject this paralyzing, limiting, divisional fraudulent mess
we laughingly refer to as economics."