Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Jeudi le 12 Novembre

Kategori: Anletsdrag

Tid, det enda vi har & det enda vi inte har.
gåvan vi spenderar till förbannelse på högst tillfälliga ändamål, men ändå sipprar imellan fingrarna tills dagen då sanden runnit ut.

livet i ett ekorrhjul rullar på

jag delar mina 42kvm med mina två katter, införskaffade mig en bäddsoffa & blev genast lämnad ensam i sängen för den nya möbeln av mina små hårbollar :-)

målandet går sakta frammåt, jag iförskaffade mig fler modeller & större krav på mina målningar
just nu har jag 132 nya figurer, varav 3 är färdiga


& en bättre bild av det lila på kläderna



just nu är min arbetsbänk full av omålade saker.. 132 st faktiskt :-O

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Så duktig du är Alexander på att måla dina figurer!! Den lila är verkligen fin!



    Kram,

    farmor

    2009-11-14 | 20:08:47

Kommentera inlägget här: