Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

L'amour toujours

Kategori: Anletsdrag

Första snön har kommit och gett mersmak, men jag längtar tillbaka.
Tillbaka till det som varit, det jag upplevt - och det jag vill uppleva igen.
Ännu en njutsam sommar har blivit bevarad och förevigad i mitt sinne.



underbara minnen runt brasan i ringarum, på sammanställningar i rassle,
vid vattnet i arvika - ja allt helt enkelt.
tack alla ni som har en del i mitt liv, ni är verkligen värdefulla!


en viss ansatsning på studierna ger resultat, fyra avslutade, sex påbörjade

Sv.A - Mvg
Sv.B - Mvg
Eng.A - Mvg
Eng.B - Mvg

Eng.C - påbörjad
Business english certificate - påbörjad
Bi.A - påbörjad
Na.A - påbörjad
Ma.A - påbörjad
Ge.A - påbörjad
Sh.A - påbörjad


nya intressanta relation har skapats, och jag måste erkänna att jag faktiskt är relativt nöjd med mitt leverne :)
har påbörjat kommissionsarbeten med en nyfunnen vän ifr kalmar, och förhoppningsvis är det en långsiktig relation och arbetskamrat vi talar om :) of that i have no doubt!



-over and out-

Kommentarer

  • M säger:

    vad glad jag blir. riktigt glad.

    2010-10-25 | 18:08:27
  • Frida säger:

    Hej!

    Du skriver bra och om jag får följer jag gärna din blogg. Ser fram emot nya inlägg!

    ha det gott

    /Frida

    2010-12-04 | 15:37:09
    Bloggadress: http://fridalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: