Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Mercredi le 14 janvier

Kategori: Anletsdrag

Äntligen är min remiss skickad, möjligtvis att jag snart får min kallelse till mag & tarm för den stora undersökningen åxå.

hoppas är allt jag kan göra.
lite momentum nu i alla fall.

Fick ett samtal idag av min far, Conny.
det visade sig att min farfar blivit ännu sämre, och han har bara har lite tid kvar nu.
pratade även med min faster, Karolina.
blev orolig för henne, hur mycket min farfar än betyder för mig, är det ändock hennes far.
och alltså obeskrivligt jobbigare och på andra sätt värre för henne.

jag önskar styrka och mod till dig, Karolina.
du vet att jag finns här om du behöver mig.

jag undrar hur min farbror, Johan mår och tar allt det här?..
det är den personen på min fars sida av släkten, jag står närmast.

måste stötta honnom snarast.

åker troligtvis upp imorgon och stannar tills på fredag/lördag(?)

---------------------------

je sens dégoûter, superflu et pas du tout chau

mitt limbo fortsätter..

jag känner mig väldigt osexig och äcklig just nu. rent ut sagt motbjudande.

jag kämpar för att förstå att det inte är så, hur verkligt det än känns.

många tankar - få svar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: