Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Mardi le 27 Janvier

Kategori: Anletsdrag

Jag vet inte, jag tappar orden lite..

det har hänt mycket på senaste tiden, både på negativ och positiv aspekt i mitt liv.

 jag och Sara har bl. annat spanat på ett gårdshus och lämnat en mycket välskriven intresseanmälan :-)
låt oss hoppas att dom nappar!

varit i mörrum och hört tystnaden av fenomenet - att vara "somewhere in the middle of nowhere"
knytit nya bekantskaper med vänligt sinnade fränder
och någoinstasns medans jag diskade, tömde kattlådan och gav alla fyrfota små vänner mat & vatten har jag kommit till insikt om några nya spännande saker, som att jag är hungrig till.ex


---------------------------------------och nu till något helt annat-------------------------------------------


jag vill tillägna en tyst minut till minnet av min farfar, Olle.
som gick bort igår kväll.

...

vi ses i nangijala farfar, ta hand om dig tills dess.

i hans ära har jag även lagt till Roy Orbison - Blue Angel, In Dreams & pretty woman, i beatboxen eftersom jag vet att han gillade att lyssna på Roy.

jag tog ett sista farväl av honom när jag var uppe sist. och jag tror det betydde lika mycket för mig som för honom.

...

en sista rad tillägnad faster & farbror Karolina & Johan, jag önskar er styrka och mod.
Jag älskar er båda, det hoppas jag ni vet.
och jag finns här om och när ni behöver mig.

//er vän i viken

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Kram Alexander från farmor!

    2009-01-28 | 15:08:11
  • Karolina säger:

    Många kramar till dig Alexander, tack för att du tänker på mig.

    2009-01-28 | 22:31:27

Kommentera inlägget här: