Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Lebendig Bergraben

Kategori: Anletsdrag

jag känner hur trycket i mitt huvud ökar. börjar få huvudvärk. mina ögon känns tunga.

första januari spenderade jag på akuten, Sara följde med mig och väntade, i 5 timmar fick vi vänta innan vi fick
träffa ngn läkare.

blev hemskickad med lite smärtstillande.

detta var givetvis efter att jag blödit som aldrig förr. otroliga smärtor i magen ledde till att jag tillslut åkte in med sjuktaxi.

jag ska in på den stora undersökningen, har redan gjort gastroskopi, kontraströntken, och kastroskopi elelr vad det nu heter.
(omvänd gastro) ska in på den stora narkos kastroskopin snart, men jag vägrade om jag inte blev sövd, därav "narkos"

den "lilla" undersökningen var 4 meter slang... utan bedövning.

eftersom jag har lite trauman i mitt inre, skapade detta flashbacks av mykt otrevlig karaktär.

även på akuten nu sist. då dom även då "hälsade på"

uch magen börjar göra ont, och mina ögon är jättetunga. jag börjawr faktiskt få dåliga tankar atm.

försöker koncentrera mig på positiva tankar. jag vill inte falla in i mörkret igen.

nämnde jag att jag sagt upp kontraktet?
sista utflyttningsdag är 31 mars. helt underbart!

anyways låten jag glömde nämna sist var Alphaville - forever young, tror den kommer efter Berlin - take my breath away

jag börjar nog bli sjuk... känner mig febrig o trött...

tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: