Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Its time for a broken mind to heal

Kategori: Anletsdrag

Ipren mot feber + häxbrygd = frisk Alex.

snart iaf.. mer häxbrygd o mer ipren = success.


mina ögon är tuna och febriga. halsen min är skrovlig och tärd.
men trots min feber ser jag klart. ljuset i mitt liv ger mig ny kraft att kämpa.

jag är för första gången väldigt lycklig i ett förhållande. och det har jag varit sedan dag ett.
sagan har bara börjat, och vi har många lyckliga stunder framför oss.. min andra hälft gör mig komplett.
ger mig glädjetårar och gör min värld magisk. helt fantastisk ärligt talat.

.. det finns många saker jag skulle vilja skriva, men jag tror jag sparar det för tillfället.

jag är nöjd, och det är stjärnan på min himmel åxå,
det är det som räknas.

tack för att du finns baby, jag är helt i ditt våld.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: