Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Fractured remains of my past

Kategori: Anletsdrag

Innan jag skriver detta inlägg..
vill jag börja med att tilltala mina släktingar, Karolina, Gunnel, Elenor, Anna, Åsa, Therese etc. om ni läser, så ber jag er att inte läsa detta inlägg.

det handlar inte om er, utan saker i mitt förflutna jag helst undviker att "utsätta" min familj med vetskapen om.
jag förstår och respekterar om det låter konstigt och misstolkande, men jag kan tyvärr inte säga mer än så, jag vill bara inte utsätta min familj för den .. ondska,, jag befläckats av. jag hoppas ni kan respektera detta jag ber er om.

och förlåt att jag utrycker det som jag gör. det är verkligen inte min vilja att det ska vara olustigt för er.
förlåt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har spenderat mycket tid att försöka läka mig själv, mitt skal är sedan länge läkt, men min själ är sedan länge skadad.

jag söker mitt inre, letar efter ansikten, letar efter namn, efter platser, som ger mig något att gå på, något att komma fram till.
något att komma vidare till, eller ifrån.

jag vet bara ett hus säkert.
men jag vet att det finns fler.
jag vet bara inte var dom ligger, förbannelse denna undangömda sanning.

som barn har man lätt att förtränga fakta som senare skulle komma att bli viktig.

I twist and i turn, as i stumble and drown unto the fractured remains of my past.


i am torn apart of abuse - im battled and bruised

jag blir vred när jag går igenom vad jag blivit utsatt för. hur jag ...,befläckats... som det stycke kött jag var för dem.

förbannade monster. jag hoppas ni brinner i helvetet för vad ni gjort mot mig.

två... tre personen kan jag placera.. men bara ett ansikte.
jag vet att det är fler, jag kan bara inte placera dem.

ingenstans blev jag "sparad", total befläckelse, konsten att förstöra en själ.

jag tror jag ska ta en paus nu, jag blir tung i huvudet, för mycket tankar, för mycket skit.
jag behöver en cigg, en paus, frisk luft.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ja.. vad kan jag säga igentligen?.. jag är tyngd av mer än jag är byggd för, jag är trots allt inte mer än mänsklig..
jag vet inte vad jag ska skriva. jag tror jag behöver vila en stund.
jag orkar helt enkelt inte.

Kommentarer

  • M säger:

    Kram på dig!

    2009-01-06 | 20:45:51
    Bloggadress: http://totallylovesit.blogspot.com/
  • Sara säger:

    Ooh. Önskar det vore något jag kunde göra för dig baby.

    2009-01-07 | 11:57:09
  • en annan M säger:

    jag gråter, jag hör en annan genom dina ord.

    hela jag delar er vrede,

    hur gör jag för att hjälpa honom?

    2009-01-07 | 21:04:22

Kommentera inlägget här: