Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Dimanche le 11 Janvier

Kategori: Anletsdrag

Kissarnas klor är nyklippta!, no moore scratches! eller luggslitna soffkanter! ;-)

mitt bankkonto och bankkort är numera uppsagt och spärrat.
efter en incident med min f.d rumskamrat där han "lånade" mina kortuppg. till en engångs-betalning
som han gav mig i handen vid slutet av samma månad.
vilken nu dragits tre månader i rad, bestämde jag mig för att ta saken i egna händer.
de "oförklarade" dragningarna är inte något jag godkännt. mycket tråkigt att det skulle behöva gå såhär långt,
men nu är det iaf gjort.

jag är numera bankkund hos sparbanken i karlshamn, en rebell i bankdjungeln, där dom modigt avsagt sig sammansvetsningen till swedbank!... eller vad man nu säger?, dom är nog jättemodiga eller något? ;-)
anyways....

Jag har spenderat eftermiddagen med min respektive, hos hennes föräldrar. det var trevligt, de bjöd på mat
och var mina rökbuddies yay!

filmkväll igår, det var mucho mysigt. kikade på zodiac o svullstade godis och vitlöksdippade moröttsbitar mumz!
mot slutet av filmkvällen var det bara boxers som gällde, mina black 'n tight mm mm i know its hawt! ;-)

mitt limbo fortsätter..  je souhaite que j'avais chaud

In your dream you see me clear - i have no restrain, no fear.
give me time i will be clear - given time you'll understand, what possesses me, to write what i have suffered.

För dom uppmärksamma har jag uppdaterat min kasett-beatbox. den börjar numera med purple rain :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: