Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

'09

Kategori: Anletsdrag

Nytt år - nya möjligheter

Skönt som snus på Alex-fronten o dom bitarna vettu' ...... eller vad man nu säger? ;-)

sista tiden i kalmar spenderade jag hos min farmor Gunnel, en skojfrisk tanta som betyder mycket för mig.
jag hälsade även på min gammelfarmor Maja-Britta, som bjöd på lax & potatis (p.s och hon kan verkligen göra kroppkakor!) seriöst löjligt goda öländska kroppkakor :-) mmumz

anyways... nyår.. allting, jul etc.. vad kan jag säga, det är alltid väldigt mycket på slutet av året. det hjälper kanske inte att min dator krashade och vägrar fungera längre.. men jag försöker uppdatera lite här iaf.

nyår spenderade jag med Sara, och två av hennes bästa vänner + annat löst folk
träffade en nyfunnen vän åxå!, vi skålade för ett nytt år och en ny vänskap! Tobias welcome to the crew! :-)

fyverkerier blev det åxå! - målade "pimpade" upp en härligt fet raket!.. Sara ville att det skulle stå "pride" med rosa på den.
så det blev så.. så skapades Pride-Raketen! :-) allas namn målades på raketen och sedan skulle den skutas!

efter många timmars målande och drickande och sånt slaffs blev det dags för avfyrning!
den var en fail-raket! den snurrade runt i luften, målade de vita husknutarna på församlingsgården svarta- och dundrade ner i backen................... Morr!!

hadde den smällt skulle det varit i blått och rött... anyways bilder finns så det ska jag lägga upp så snart jag kan :-) lovar!

hm.. vad mer?.. det blev kostym på nyår, minus kavaj.. vit skjorta, svarta hängslen, svart slips, kostymbyxor o finskor :-)
mucho elegante!

nu har jag faktiskt presis vaknat kan jag tillägga.. skrivit på uppsägningspapperna så allt sådant är klart.

känns skönt!
tog btw bort pretendo-speldosan med blipblop och skapade en kasett-beatbox ist med massa sköna 80-talare
det är lite lurigt att hitta det, men det finns knappar som tar nästa låt.

Celine dion - pour que maimes encore
Prince - purple rain
Berlin - take my breath away
Pet shop boys - always on my mind
Sinead o'connor - nothing compares

tror inte jag glömde ngn låt nu?...
jag uppdaterar beatboxen sen, njut sålänge!

hm... nej jag är påtok alldeles för trött för att fortsätta!, jag gnuggar fortfarande sömntutor och gäspar.

to be continued

Kommentarer


Kommentera inlägget här: