Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Bitterljuvt

Kategori: Anletsdrag

Jag har hittat mig själv igen, någonstans där innuti mörkret hadde jag tappat bort mig själv, det jag står för, den jag är.

jag var inte ärlig mot mig själv, och det fick jag betala priset för.

nu när jag funnit mig själv igen, måste vara ärlig mot mig själv, och det är jag.

för att kunna fortsätta vara den jag är, & det jag står för.


jag är lycklig igen, för första gången på väldigt länge.

tiden flyter ihop, jag njuter av det livet erbjuder mig.

det är dags för mig att njuta igen, att få vara lycklig.

underbart, jag har verkligen saknat det här :-)

ondskan omsveper mig i mörkret, tynger mitt sinne och försöker dra ner mig.
men jag ler bara, öppnar mina alltför sorgbeklädda ögon & reser mig upp bland mina medmänniskor.
dom personer som betyder något för mig.
nu är jag bland er igen.

tack för att ni finns

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag gläds med dej! mycket. det gör mej glad att se att det går! du är en strk människa- o vacker

    många kramar M

    2009-04-23 | 22:14:22

Kommentera inlägget här: