Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Lundi le 27 avril

Kategori: Anletsdrag

nu har jag varit i tre dagar på alla fyra, arbetandes i trädgården hos min moder, Susan.
barfota åxå, riktigt sommar-slit ;-)
har nästan blåsor på händerna efter att ha ryckt rötter till förbannelse
(grävde upp och tog bort en enorm syrenbuske bl.annat)

& Visning på ny lägenhet i emmaboda nu imorgon (tisdag)
och om allt går vägen, så blir det inflyttning nu den 1:a :-)

ska passa på att hälsa på vännerna medans jag ändå är där, klappa om mina små missar som Tias har tagit hand om sålänge, senare blir det att nana i Räkans soffa
och vidare till kalmar dagen därpå, till farsan & småsyskonen :-)

ett liten tanke går ut till M (Monika) för dina fina ord.
tack, jag har önskat dig glädje sedan första gången du hörde av dig.
Styrka & mod till dig, fina själ.

nu ska detta lilla stycke Alexander gå ut i solen och ta sig en cigg & lite isté
underbart!

/Mvh

Kommentarer

  • M säger:

    tack :) och dito.



    2009-05-11 | 21:19:48

Kommentera inlägget här: