Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Vinter i Kalmar

Kategori: Anletsdrag

Hälsning från Kalmar! sitter i soffan med min moster Anna, Morsans respektive och henne själv i egen hög person, min mormor är även hon närvarande, umgås och skrattar tillsammans :-)

skönt att komma "hem" igen. träffa familjen och ladda upp mina sociala batterier.

träffat mina halvsyskon, min lillasyster & lillebror. bjöd dem på lite kexchoklad, vilket var mycket uppskattat ;-)

tittar lite på "cast away" med moster, blir lite skräckslagen i mitt djup utifall det någonsin skulle ske mig... brrr hemska tanke... ensam överlevande på en öde ö, utan hopp om räddning, sliten ifrån sin trolovade.

ängnar en tanke åt det.

sov hos min far igårkväll, skall sova där inatt med.
mycket givande faktiskt, sa till honnom att jag älskar honnom, han är trots allt min far, och trots allt det som varit innan..
ja.. han har växt som person sedan dess, och jag dömer inte honnom alltför hårt för det som varit, i dagens läge.
trots blåmärkena på mitt skal och i min själ.

han har sagt att han älskar mig en gång innan. jag blev både chockad och ställd, självklart glad, men oväntat positivt ställd.

det har bara blivit framsteg sedan den där dagen på krogen för ... tre? år sedan.
då jag ringde upp honnom och bjöd ut honnom på en öl, pratade igenom saker och hur han ville ha det.
vi löste mycket den kvällen, och det känns väldigt bra i efterhand. jävligt bra rent ut sagt.

överväger att ta bussen till karlshamn imorgon, få gosa ner mig med Sara.. hålla henne i min famn.
låter som ljuv musik i mina öron. mm mmm..

nu skall jag umgås lite, min moster ska åka tillbaka till sthlm om 30min.

anyways

over and out!

 

Tigers are beautiful

Kommentarer

  • S säger:

    Jag Älskar Dig. Det vet du baby. Men du har saknat din familj och de är ingen lång tid du får med dom. Vill du åka hem tidigare, thats fine. Men känn efter ordentligt innan. Jag finns alltid kvar här men du vet inte när du kommer hem nästa gång, right? Älskar dig no mather what

    2008-12-26 | 17:43:05
  • Karolina säger:

    Hejsan Alexander, kul att du hittat min blogg och framförallt kul att du delar med dig av din blogg till mig. Får jag länka till dig på min sida?



    Önskar dig god fortsättning och hoppas att vi kan ses snart framöver. Ha det gott, grattis till förlovningen, kram från faster K.



    2008-12-29 | 17:20:25
    Bloggadress: http://fridakarolina.blogspot.com/
  • Gunnel säger:

    Hej Alexander!

    Det var så roligt att du kom och hälsade på i Kalmar! Vi ses väl snart igen, hoppas jag. :) Ha det bra nu med din flickvän! Jag önskar: Ett Gott Nytt År till er båda!

    Kram,

    farmor Gunnel

    2008-12-29 | 20:32:24

Kommentera inlägget här: