Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

#1

Kategori: Anletsdrag

JAG TÄNKER VERKLIGEN INTE HITTA PÅ NÅGON CATCHIG INLEDNINGSFRAS!


nu när det är sagt, kan jag börja med att presentera mig.

jag har nemnligen om än så lite hyffs.

Välkommen främling! mitt namn är Alexander.

så nu när vi lärt känna varandra kan jag fortsätta med bloggen.

------

Jag har hafft många anspråk och ändringar i mitt liv på sista tiden. många ändringar, men i slutändan har allting lett till det positiva, om än så bara i liten mängd.

jag har flyttat ifrån mina hemtrakter, tagit klivet ner i ett nytt landskap, kännde ingen, flyttade in i en lägenhet med en vid den punkten s.k "kompis"...

kikade runt i närliggande städer, men i slutändan blev det ändock marken i Karlshamn mina rötter grävde ner sig i.
efter att ha träffat den enda grannen (förrutom hyresvärden själv och hans tant) verkade allt på topp, något att vila ögonen på(grannen), en ny fräsch start och ptja allla möjligheter i världen för förändring till det positiva.

. skriver mer sen nu ska jag röka !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: