Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Skogstokig

Kategori: Anletsdrag

sitter vid datan och mumsar lussekatt o apelsin, apelsin är mykt bra & gott!

min roomie hadde fest igår till fyratiden eller ja.. det var då jag somnade iaf, dom fortsatte nog, vaknade upp och hadde en katt mindre...
det visade sig att den var utelåst i trapphuset?.... försökte säga till, men min roomie fick ngt jäkla psykbryt o började skrika och hota med att slå mig och allt var det var, påstod att jag varit otrevlig mot hans flickvän(wtf?)
jag var inte enns i närheten av otrevlig och sa faktiskt ingenting till henne alls, så helt taget ur det blå från hans sida.

nyår närmar sig, jag måste säga upp kontraktet snarast, tar d efter jul.

nyråsraketer... hm... ska bli ett roligt och spännande nyår (som vanligt)
kustom made raketer ftw! 10 i 1 special - hembygge - fasttejpade metallföremål o ägg o bomber o andra raketer - hell yeah!
synd att jag inte har bilder ifr andra nyår, då kunde jag visa denna underbara skaparglädje! hihi

fick in en liten nintendo-speldosa på min blogg! med härlig musik och sånt nödvändigt!, har massa sköna låtar där,
så pilla lite på den medans ni ändå kikar runt!

anyways, skönt att ni hittade min sjukt härliga blogg om mig och whatnot annat onödigt kraffs.

apelsinen tar slut, snart bär d av mot bromölla, ska hälsa på min fiancee's polare - känns trevligt

ALL MAKT ÅT TENGIL, VÅR BEFRIARE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: