Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

Less than perfect

Kategori: Anletsdrag

jag är - less than perfect.

jag bloggar vidare på mitt eget bevåg,
denna otrampade mark i mitt inre som aldrig blivit hörd av den stora massan.
ondskan i mitt inre som jag blivit så befläckad med sprider sig vidare,
omsluter mig och gör mina ögon tunga.
glädjen i mitt liv ger en ny och fräsch framtid -
tillfället att gnistra utifrån mitt numera omslutna finger. (förlovningsring)

ännu en dag jag tampas med demonerna. men jag står kvar,
den helvetiska avgrunden då marken faller samman under mina fötter utvidgas -
tills fan själv kommer upp och sliter ner mig. vilket nog aldrig är särskillt långt borta.

men vad begär jag, jag är inte mer än mänsklig, jag kämpar vidare och tittar rätt in i avgrunden,
inser att den tittar tillbaka på mig, och fortsätter vandra min numera inte lika ängsliga stig.
mina fotspår är numera i dublett, fotspåren vid min sida gör mig stark, visar att jag inte är ensam,
att jag inte är den ondska jag blivit befläckad av. mer främst av allt,
dom betyder och visar att mina fotspår vid dess sida i sin tur ger glädje och lycka. betydelsefull

jag är starkare nu än jag var för ett halvår sedan, det är det jag fokuserar på.
framsteg
, men även framtid, en ljus framtid.
utan ondska och utan befläckelser. fridfull och betydelsefull. men framförallt inte ensam.


Kommentarer

  • Sara säger:

    Baby. Du kommer aldrig bli ensam igen. Jag är här nu, och jag släpper dig inte.



    <3

    2008-12-21 | 10:38:27

Kommentera inlägget här: