Anletsdrag

I min värld är allt antingen en ständig mental orgasm fylld av endorfin, eller en helvetisk avgrund då marken faller samman under mina fötter. trauman gör sig ständigt påminda men ändå försöker jag må bra. det är viktigt att ha perspektiv i detta ständiga limbo jag befinner mig i.

#2

Kategori: Anletsdrag

Så nu har jag inhalerat lite nerv-gift.

jag står här nu runt 2 månader på en höft sådär, efter att jag flyttat till min nya stad.
den snygga grannen blev den snygga flickvännen, som nu snart blir den snygga fästmön... <3

lägenheten är i bra skick men den s.k "kompisen" blir snart ensamboende.
after all, vem vill bo men en polare som kör över presis allting, respekterar ingenting, och snattar allt som gå att snatta.
ätbart, drickbart, konsumerbart, u name it - and he'll snatch it!..

jag bor faktiskt åxå i den här lägenheten vare sej han bryr sig om det eller ej.

ja just det ja, han har suttit med sina "polare" och smulat harch(eller hur det nu stavas?) på MITT köksbord. för att sedan röka på. detta efter att han dragit hit gräs(marijuana?) till vår lägenhet. och jag då hotade med att säga upp kontraktet om han inte gjorde sig av med det.

mycket respektfullt och intelligent agerat av honnom många vuxenpoäng här...
jag skulle säkerligen kunna skriva en hel blogg bara om sakerna han gör som är så sjukt jävla respektlösa, men det är inte därför jag skapade min blogg, så nu låter jag resten vara osagt. for now...

anyways...

nu ska jag äta apelsin!

-over and out-

Kommentarer

  • S säger:

    Hm baby. Vad hände med alla dina psykoinlägg? Dom var roande. Eller, roande är ju fel ord. Djupt OROANDE syftar jag nog på. Men hey, Alex är ju inte Alex utan hans cphumor, konstiga intressen och sjukt djupa personlighetsstörning. Det är en annan Alex då.. Liksom. Älskar du mig fortfarande? Mohahhaha

    2008-12-15 | 09:00:10

Kommentera inlägget här: